Forskningsarbete om arkitekturtävlingar

Tobias Abegg gästbloggar:
Hej
Jag är en arkitekturstudent från Schweiz. I våras gjorde jag en utbyte termin på KTH och just nu jobbar jag som praktikant i Stockholm.
För mina studier på ETH Zürich ska jag göra ett forskningsarbete om arkitekturtävlingar. Mitt mål är en internationell jämförelse av arkitekttävlingar och  vad arkitekturstudenter tycker om arkitekturtävlingar. Därför vill jag göra en opinionsundersökning under arkitektstudenter. Hur är  arkitekturstudenternas  inställning till tävlingar och hur påverkar det vår yrkesmässiga framtid?
Det skulle hjälpa mig mycket om ni skulle delta i undersökningen! Det tar bara 5 minuter. verkligen!! och självklart är den också anonym. enkäten finns här: http://www.surveymonkey.com/s/QKWWC53

Tack så jättemycket!

Med vänliga hälsningar
Tobias Abegg

 

2 comments
    • magnus rönn said:

      Också den andra adressen var stängd. Om du är nyfiken på arkitekttävlingar så kan du kolla arc•plans hemsida på KTH/A och titta på kurspublikationer.
      Vänligen/Magnus Rönn

Kommentera

