Mitt första årsmöte.

Det här var mitt första årsmöte. Jag visste inte mycket mer om arkitektstudenterna än att de har snygga kassar.

Under helgen i Warszawa förstod jag hur bred organisationen är, vilket inflytande den har och vad den gör. Jag har sett och pratat med engagerade människor som inte låter diskussionen stanna vid en diskussion, utan ser till att det faktiskt händer något. Den största upptäckten, och den mest peppande, har ändå varit upptäckten av vilket inflytande jag har. Att jag kan påverka på riktigt och att folk lyssnar.

Sigrid Hägg, HDK.

 

Kommentera

