Sommarlov och därmed sommartorka på bloggen…

…alltså perfekt för mig att passa på att presentera mig.

Hej! Jag heter Matilda Schuman och är Sveriges Arkitekters nya studenthandläggare. Martin Livian har nyss slutat och nu är det istället mig ni ska vända er till vid frågor. Ni når mig på matilda.schuman@arkitekt.se eller 0703-66 57 77.

Jag arbetar i skrivande stund med årets kandidatenkät – så går du i trean vill jag påminna om att titta till din mail och svara på enkäten. Även på kansliet är det just nu sommarstämning och många har gått på semester. Dock är vi några som laddar för fullt inför årets besök på Almedalen! Mellan den 2-9/7 kommer vi vara ett gäng peppade studenter i Visby och ni kan följa oss på bloggen.

Råkar du vara i Visby under veckan, passa på att besöka Sveriges Arkitekters seminarium – klicka på bilden så kommer du till eventet.

Trevlig sommar!

/Matilda Schuman, studenthandläggare

Kommentera

