”…en oerhört positiv erfarenhet som gett mig kontakt med både studenter och yrkesverksamma, såväl som insikter och kunskap att ta med mig ut i yrkeslivet”

Funderar du på att söka någon av de utlysta posterna in akademierna och utskotten? Sluta tveka!

Såhär säger Johan Ask, studentrepresentant i akademin för landskapsarkitektur, om sin tid som representant:

Min tid som studentrepresentant i akademin för landskapsarkitektur har varit mycket givande och rolig! Jag fått inblick i aktuella ämnen och frågor som diskuteras inom landskapsarkitekturen både nationellt och internationellt. Att sitta med på mötena har varit lärorikt och det är alltid väldigt trevlig stämning. Jag har också fått vara delaktig i diverse arrangemang och aktiviteter, inte minst ArkitektStudenternas fantastiska årsmöten! Sammantaget har det varit en oerhört positiv erfarenhet som gett mig kontakt med både studenter och yrkesverksamma, såväl som insikter och kunskap att ta med mig ut i yrkeslivet.

De poster som finns att söka är studentrepresentant i Akademin för arkitektur, Akademin för landskapsarkitektur, adjungerade poster i Utbildnings och forskningsutskottet (planering och inredning) och ARKiS. Se tidigare inlägg med info om alla posterna.

Skicka din ansökan till val.arkitektstudenterna@gmail.com senast 17 april.

/Valberedningen 2013 genom Matilda Schuman

Kommentera

