Akademin för landskapsarkitektur: Inför stormöte & överlämning

Hej arkitekter!

Med det nya läsåret drar också allvaret igång för akademin för landskapsarkitektur. Den 16 september är det dags för stormöte och hela dagen är inbokad för diskussion och planering på plats i Stockholm. Under mötet kommer vi att se tillbaka på det gångna verksamhetsåret och planera för nästa. Därför undrar jag helt sonika om du något som du tycker är viktigt att vi diskuterar? Hör i så fall av dig till mig på e-post (joda0001@stud.slu.se) så tar jag upp det på mötet!

Samtidigt kommer också överlämningen av posten som studentrepresentant att ske. På träder Therése Ryding, student på Alnarp och hon kommer från och med den 16 september alltså vara ansvarig för eventuella kontakter med akademin. Hon kommer givetvis att introducera sig här på bloggen i samband med nästa mötesrapport!

Eftersom detta då är det sista inlägget med mig bakom spakarna vill jag bara passa på och tacka för mig. Det har varit hur trevligt som helst att träffa alla engagerade och involverade studenter samt att få möjligheten att ta del av det intressanta arbete som utförs både i ArkitektStudenterna och i akademin. Jag hoppas verkligen vi får tillfälle att ses i andra sammanhang.

Tills dess, må väl!

Johan Ask

Kommentera

